Tuesday, September 27, 2011

Raya Macam Tak Raya

Dalam keadaan sekaran ramai rakan-rakan di Kuala Lumpur mungkin sedang sibuk mengadakan rumah terbuka di akhir bulan Syawal. Aku pun baru jer habis selesai mengadakan rumah terbuka pada Ahad yang lalu. Ramai juga yang datang bertandang ke rumah. Sampai ke malam aku melayan tetamu yang datang.

Sebenarnya aku tak punya banyak masa nak mengadakan open house. Jadi pada kesempatan hujung minggu lalu jer yang sempat aku luangkan untuk kenalan di sini. Alhamdulillah, semuanya selesai dengan riang. Acara seperti ini memang menjadi tumpuan pada komuniti Malaysia yang ada untuk berkumpul. Ada juga kawan-kawan aku dari Singapura dan Brunei yang datang. malahan, kenalan asing dari Jerman juga datang.

Selepas raya...hari raya ke tiga aku dah mula bertugas. Seminggu aku melayan boss dari Kuala Lumpur yang datang ke sini. Penat nye janga cakaplah...tak cukup dengan tu...Terus aku ke Kolkata untuk urusan kerja yang lain.

Sebab tu...aku tak berpeluang nak up date blog nie...ramai yang bertanya tentang itu dan ini berkenaan dengan India. Maklumlah, musim sejuk di India akan tiba...jadi, kebiasaannya memang ramai yang hantar email bertanya itu dan ini tempat-tempat yang nak dilawati.

Aku cuma leh kata...just refer balik pada blogging aku yang lepas-lepas...kalau ada kawasan yang aku tak cover lagi...insya'Allah aku cuba terangkan untuk blogging seterusnya.


No comments:

Post a Comment