Monday, January 9, 2012

Muka Pertama 2012

Sudah 10 hari tahun 2012 melewati kita. Aku barunak start blogging baru. Sebenarnya aku baru jer balik dari bercoti di tanah airku. Balik jer terus ramai kengkawan yang katanya berhasrat nak datang ke India nie.

Jadi mari-mari-mariiii !!! Boleh aku tumpang kirim kicap ker...belacan ker...hik3 !!!

Sesampai aku ke bumi New Delhi malam Sabtu yang lalu, sejuk gak skang nie. Cumanya aku agak pelik sikit...Coz, biasanya time2 cam nie tengah peak season winter. Tapi, cuaca sejuknya tak sesejuk cam 3 tahun sebelum nie. Mungkin dah nak masuk autum kata aku.

Bila pagi muncul...betullah...aku rasa cam terang semaca jer sekeliling. Banyak daun-daun dah mula gugur. Siang pun matahari dah muncul..biasanya foggy memanjang kalau bulan Januari nie. Tapi, kalau basuh baju susah gak nak kering.

Apa azam aku untuk tahun nie...tak besar mana pun azam 2012...Cuma nak kuruskan badan sikit kot.

Apa pun, InsyaAllah...untuk tahun nie aku cuba kerapkan menulis tentang perihal cerita dari bumi indi yeah nie...coz kalau ikutkan aku pun mungkin dah tak lama jer lagi untuk berada di India nie. So, kalau ada sesiapa nak bertanya atau nak aku ceritakan tentang yang korang rasa perlu aku beritahu email2lah eh...


No comments:

Post a Comment