Friday, October 31, 2008

Sentuhan Pertama


Assalamualaikum wa Rahmatullah,

Salam Sejahtera,

Namaste Ji !

Buat para pembaca...dan sahabat-sahabat baruku...

Sebenarnya blog ini aku dedikasikan atas permintaan ramai yang selalu mengikuti hasil buah fikiran aku di www.myspace.com/loloqx . Ramai yang meminta aku menyediakan blog. Jadi, ini hasilnya. Apa yang ditatap di sini sebenarnya juga boleh dilihat dalam blog myspace aku.

Bagi yang baru mengikuti perkembangan Loloqx Rules...Tulisan aku lebih kepada berkisar hal-hal semasa yang aku amati dari pemerhatian mata terhadap apa yang berlaku dalam rutin harianku. Segalanya aku cuba kongsikan, sepanjang apa yang aku alami di bumi India ini.

Cuma sejak dua menjak ini...aku suka menulis cerita yang berlaku di sini dan aku cuba kaitkan dengan apa yang berlaku di Malaysia. Sekadar berkongsi apa yang aku rasakan tanpa mengambil kira ideologi sesiapa yang menatap nukilan aku ini.

Andai ada yang terguris. Andai ada yang tersinggung. Maafkan aku. Aku hanya insan biasa yang cuba menggunakan kalam-kalam bagi membolehkan akal berfikir tentang hikmah pada setiap yang berlaku.

Salam buat semua...









No comments:

Post a Comment