Wednesday, May 11, 2011

Sesungguhnya...kita memerlukan lebih ramai lagi golongan yang berani memberikan hujah yang bernas seperti saudara ini.


Ingatlah...golongan musyrikin tidak akan berhenti dan perputus asa untuk cuba menyesatkan masyarakat Islam. Setelah kalimah agong Allah kita berjaya diambil, timbul pula isu dan usaha untuk mengedarkan cetakan kitab Bible ajaran Kristian dalam bahasa melayu pula timbul.

Namun, seperti mana yang pernah aku kata dalam "post" khas. Kita, tidak perlu takut dengan usaha mubaligh kristian yang sedang cuba untuk mengedarkan Bible dalam terjemahan melayu...DENGAN SYARAT- kita memberanikan diri untuk membaca Bible itu sendiri dan memahami isi kandngannya. BUKAN...BUKAN untuk menghayati agama kristian !!!

TETAPI, gunakanlah kebijaksanaan akal fikiran yang waras untuk menjari kebenaran dalam pegangan agama. Bacalah dengan nama ALLAH...Insya'Allah, keimanan kita terhadap ALLAH sebagai tuhan yang Esa semakin mendekkankan diri denganNya.

Klip video di atas hanyalah sekelumit hujah yang bisa dicungkil andai kita beranikan diri dalam memcari kebenaran hidayah ALLAH yang sebenar.

Nantikan "post" terbaru aku...demi Islam...demi Kesaksianku terhadap ALLAH yang ku sembah dan Muhammad sebagai pesuruh ALLAH...

No comments:

Post a Comment